2e dag internationaal toernooi

21 april 2019 - Gistel, België

Om 8 uur de boel wakker en met een heerlijke ochtend wandeling naar de lunch. Na de luch op naar het sportpark waar de eerste wedstrijd tegen hoofdklasser Emmen op het progamma stond. We speelden op kunstgras en het was behoorlijk warm. De wedstrijd ging gelijk op maar door 2 individuele foutjes kwam Emmen op een 2-0 voorsprong. We herstelde ons vlug en kwamen door Thijs met een wonderschone lob op 2-1. Daarna kregen we nog 3 hele grote kansen die helaas gemist werden en begonnen het toernooi dus met een onverdiende nederlaag maar prima voetbal waar we mee verder konden. Daarna begon het eindeloos wachten op de 2e wedstrijd die om 17.30 begon. De 2e wedstrijd was tegen het Franse Leers en een stugge tegenstander. Het was een waar voetbal gevecht. 5 min voor tijd gaf Sander een perfecte vrije trap die door Tim v. Rijn prima werd ingekopt. We gaven daarna niets meer weg en boekte onze eerste zege. De 3e wedstrijd was tegen Oostende ook een sterke tegenstander. Ook dit was een waar gevecht die eindigde in 0:0. Dit betekent met 3 ploegen op de 2e plaats waar morgen de beslissing valt. Na de wedstrijden werd er gedoucht en vertrokken per bus om te eten. Nadat de sportkleding verwisseld was voor vrije tijds kleding werd Gistel nog bezocht en onder dit schrijven leggen de jongens moe in bedje. Als laatste werd er door de TC Joan verteld dat Henny Kluivers volgend seizoen trainer van de JO19-1 wordt. Er zijn foto 's geplaatst en hopelijk is de video ook gelukt. Groet uit Oostende namens de boys.

1. Lex:
    21 april 2019
    Bedankt voor het beeldende verslag: alsof wij toch langs het veld erbij zijn ;-)
    Mooie tweede toernooidag gewenst!